Travian Answers

La oss starte med spørsmålet ditt

Søk ved å svare på spørsmål

For å finne et svar, vennligst velg kategori og underkategorier til svaret dukker opp nedenfor. Dersom du ikke finner svaret på egen hånd får du muligheten til å kontakte oss etterpå.

Jeg har et spørsmål om...

La oss gå i detaljer:

Søk via sidekartet

Ønsker du å søke via et normalt sidekart, tilsvarende som mange andre nettsteder? Ingen problem, bare bruk Answers sidekartet for å finne svaret.

Gjenstander

Utstyr

Forbruksmateriell

 

Utstyr

Høyre hånds gjenstander

Romere

      Helt            Heltinne
 
Legionærens korte Sverd
 +500 styrke til Helten - Obs.: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Legionær.



 Legionærens Sverd
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Legionær.



 Legionærens Langsverd
 +1500 styrke til Helten
- Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angreb og +5 forsvar til hver Legionær.



 Pretorianerens korte Sverd
 +500 styrke til Helten
- Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Pretorianer.



 Pretorianerens Sverd
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Pretorianer.



 Pretorianerens Langsverd
 +1500 styrke til Helten
- Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Pretorianer.



 Imperianerens korte Sverd
 +500 styrke til Helten
 ; +3 angrep og +3 forsvar til hver Imperianer.



 Imperianerens Sverd
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Imperianer.



 Imperianerens Langsverd
 +1500 styrke til Helten
- Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Imperianer.



 Imperatoris korte Sverd
 +500 styrke til Helten
 ; +9 angrep og +9 forsvar til hver Imperatoris.



 Imperatoris Sverd
 +1000 styrke til Helten; +12 angrep og +12 forsvar til hver Imperatoris.



 Imperatoris Langsverd
 +1500 styrke til Helten
- Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +15 angrep og +15 forsvar til hver Imperatoris.



 Caesaris lette Lanse
 +500 styrke til Helten
- Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +12 angrep og +12 forsvar til hver Caesaris.



 Caesaris Lanse
 +1000 styrke til Helten; +16 angrep og +16 forsvar til hver Caesaris.



 Caesaris tunge Lanse
 +1500 styrke til Helten
- Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +20 angrep og +20 forsvar til hver Caesaris.



Gallere

       Helt            Heltinne
 Phalanxens Spyd
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Phalanx.



 Phalanxens Langspyd
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Phalanx.



 Phalanxens Lanse
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Phalanx.



 Sverdmannens korte Sverd
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Sverdmann.
 


 Sverdmannens Sverd
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Sverdmann.



 Sverdmannens Langsverd
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Sverdmann.



 Theutates Tordens Kortbue
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +6 angrep og +6 forsvar til hver Theutates Torden.



 Theutates Tordens Bue
 +1000 styrke til Helten; +8 angrep og +8 forsvar til hver Theutates Torden.



 Theutates Tordens Langbue
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +10 angrep og +10 forsvar til hver Theutates Torden.



 Druideridderens Vandrestokk
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +6 angrep og +6 forsvar til hver Druideridder.



 Druideridderens Stokk
 +1000 styrke til Helten; +8 angrep og +8 forsvar til hver Druideridder.



  Druideridderens Kampstokk
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +10 angrep og +10 forsvar til hver Druideridder.



 Haeduanerens lette Lanse
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +9 angrep og +9 forsvar til hver Haeduaner.



 Haeduanerens Lanse
 +1000 styrke til Helten; +12 angrep og +12 forsvar til hver Haeduaner.



 Haeduanerens tunge Lanse
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +15 angrep og +15 forsvar til hver Haeduaner.





Germanere

      Helt            Heltinne
 Klubbemannens Klubbe
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Klubbemann.



 Klubbemannens Jernklubbe
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Klubbemann.



 Klubbemannens Morgenstjerne
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Klubbemann.



  Spydmannens Spyd
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Spydmann.



 Spymannens Langspyd
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep +4 forsvar til hver Spydmann.



 Spydmannens Lanse
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Spydmann.



 Øksemannens Hakke
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Øksemann.



 Øksemannens Øks
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Øksemann.



 Øksemannens Kampøks
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Øksemann. 



 Paladinens lette Hammer
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +6 angrep og +6 forsvar til hver Paladin.



 Paladinens Hammer
 +1000 styrke til Helten; +8 angrep og +8 forsvar til hver Paladin.



 Paladinens tunge Hammer
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +10 angrep og +10 forsvar til hver Paladin.



 Teutonsk Ridders korte Sverd
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +9 angrep og +9 forsvar til hver Teutonsk Ridder.



 Teutonsk Ridders Sverd
 +1000 styrke til Helten; +12 angrep og +12 forsvar til hver Teutonsk Ridder.



 Teutonsk Ridders Langsverd
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +15 angrep og +15 forsvar til hver Teutonsk Ridder.





Egyptere

      Helt            Heltinne
 Slavemilitsens Kølle
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Slavemilits.



 Slavemilitsens Jernkølle
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Slavemilits.



 Slavemilitsens Morgenstjerne
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Slavemilits.



 alt= Askevaktens Hakke
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Askevakt.



 Askevaktens Øks
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep +4 forsvar til hver Askevakt.



 Askevaktens Kampøks
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Askevakt.



 Krigerens korte Khopesh
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Khopesh-kriger.



 Krigerens Khopesh
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Khopesh-kriger.



 Krigerens lange Khopesh
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Khopesh-kriger



 Anhur-vaktens Spyd
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +6 angrep og +6 forsvar til hver Anhur-vakt.



 Anhur-vaktens Langspyd
 +1000 styrke til Helten; +8 angrep og +8 forsvar til hver Anhur-vakt.



 Anhur-vaktens Lanse
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +10 angrep og +10 forsvar til hver Anhur-vakt.



 Resheph-stridsvognens lette Lanse
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +9 angrep og +9 forsvar til hver Resheph-stridsvogn.



 Resheph-stridsvognens Lanse
 +1000 styrke til Helten; +12 angrep og +12 forsvar til hver Resheph-stridsvogn.



 Resheph-stridsvognens tunge Lanse
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +15 angrep og +15 forsvar til hver Resheph-stridsvogn.




Hunere


      Helt            Heltinne
 Leiesoldatens Håndøks
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Leiesoldat.



 Leiesoldatens Øks
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Leiesoldat.



 Leiesoldatens Kampøks
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Leiesoldat.



 alt= Bueskytterens Sammensatte Kortbue
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Bueskytter.



 Bueskytterens Sammensatte bue
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep +4 forsvar til hver Bueskytter.



 Bueskytteerns Sammensatte Langbue
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Bueskytter.



 Stepperytterens korte Spatha-sværd
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +3 angrep og +3 forsvar til hver Stepperytter.



 Stepperytterens Spatha-sværd
 +1000 styrke til Helten; +4 angrep og +4 forsvar til hver Stepperytter.



 Stepperytterens lange Spatha-sværd
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +5 angrep og +5 forsvar til hver Stepperytter



 Skarpskytterens Sammensatte kortbue
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +6 angrep og +6 forsvar til hver Skarpskytter.



 Skarpskytterens Sammensatte bue
 +1000 styrke til Helten; +8 angrep og +8 forsvar til hver Skarpskytter.



 Skarpskytterens Sammensatte langbue
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +10 angrep og +10 forsvar til hver Skarpskytter.



 Plyndrerens korte Spatha-sværd
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke; +9 angrep og +9 forsvar til hver Plyndrer.



 Plyndrerens Spatha-sværd
 +1000 styrke til Helten; +12 angrep og +12 forsvar til hver Plyndrer.



 Plyndrerens lange Spatha-sværd
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke; +15 angrep og +15 forsvar til hver Plyndrer.



 

 

 

 

Venstre hånds utstyr

Skjold

       Helt            Heltinne
 Lite skjold
 +500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke.



 Skjold
 +1000 styrke til Helten.



 Stort skjold
 +1500 styrke til Helten - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke.

 
 

Horn

       Helt            Heltinne
 Natarens lille horn
 +20% styrke mot natarer



 Natarens horn
 +25% styrke mot natarer



 Natarens kjempe horn
 +30% styrke mot natarer




Bag

       Helt           Heltinne
 Tyvens pung
 10% plyndringsbonus



 Tyvens bag
 15% plyndringsbonus



 Tyvens sekk
 20% plyndringsbonus



 
MERK: Du kan også bruke bagene selv om du er Romer eller Galler.

Bagene virker ved å gjøre det mulig å stjele noen av de ressursene som ellers er beskyttet av jordkjellerens kapasitet (10, 15 eller 20%, avhengig av hvilken bag man bruker).

Andre

       Helt            Heltinne
 Lite Kart
 30% hurtigere retur (gjelder for helten og tropper sammen med helten).



 Kart
 40% hurtigere retur (gjelder for helten og tropper sammen med helten).



 Stort Kart
 50% hurtigere retur (gjelder for helten og tropper sammen med helten).



 Liten vimpel
 30% hurtigere tropper mellom egne landsbyer.



 Vimpel
 40% hurtigere tropper mellom egne landsbyer.



 Stor Vimpel
 50% hurtigere tropper mellom egne landsbyer.



 Lite Banner
 15% hurtigere tropper mellom alliansemedlemmer.



 Banner
 20% hurtigere tropper mellom alliansemedlemmer .



 Stort Banner
 25% hurtigere tropper mellom alliansemedlemmer.



 

Hjelmer 
       

     Helt           Heltinne

 Årvåkenhets Hjelm
 +15% mer erfaring



 Opplysnings Hjelm
+20% mer erfaring



 Visdoms Hjelm
 +25% mer erfaring



 Regenererings Hjelm
 +10 livspoeng pr dag



 Helse Hjelm
 +15 livspoeng pr dag



 Helbredelses Hjelm
 +20 livspoeng pr dag



 Gladiator Hjelm
 +100 kulturpoeng pr dag på 1x hastighet og +50 kulturpoeng pr dag på 3x hastighet.



 Folkefører Hjelm
 +400 kulturpoeng pr dag på 1x hastighet og +200 kulturpoeng pr dag på 3x hastighet.



 Konsul Hjelm
 +800 kulturpoeng pr dag på 1x hastighet og +400 kulturpoeng pr dag på 3x hastighet - Obs: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +1600 kp pr dag på 1x hastighet og +800 kp pr dag på 3x hastighet.



 Rytterens Hjelm
 Treningstid i Stall reduseres med 10%.



 Kavaleriets Hjelm
 Treningstid i Stall reduseres med 15%



 Det tunge Kavaleris Hjelm
 Treningsstid i Stall reduseres med 20%



 Leiesoldatens Hjelm
 Treningstid i Kaserne reduseres med 10%.



 Krigerens Hjelm
 Treningstid i Kaserne reduseres med 15%.



 Lederhjelm
 Treningstid i Kaserne reduseres med 20%.





Rustninger

       Helt            Heltinne
 Gjenopplivningens Rustning
 +20 livspoeng pr dag.



 Helbredets Rustning
 +30 livspoeng pr dag.



 Helbredelsens Rustning
 +40 livspoeng pr dag.



 Lett rustning
 Skade reduseres med 4 livspoeng + 10 livspoeng regenerering.



 Rustning
 Skade reduseres med 6 livspoeng + 15 livspoeng regenerering.



 Tung Rustning
 Skade reduseres med 8 livspoeng + 20 livspoeng regenerering.



 Lett Brystplate
 +500 styrke til Helten - Obs.: på spillverdener som startet etter 1/1-19 kun +250 styrke.



 Brystplate
 +1000 styrke til Helten.



 Tung Brystplate
 +1500 styrke til Helten - Obs.: på spillverdener som startet etter 1/1-19 +4000 styrke.



 Lett Ringbrynje
 Skade reduseres med 3,  +250 styrke til Helten - Obs.: på spillverdener som startet efter 1/1-19 kun +125 styrke.



 Ringbrynje
 Skade reduseres med 4, +500 styrke til Helten.



 Tung Ringbrynje
 Skade reduseres med 5, +750 styrke til Helten - Obs.: på spilverdener der er startet efter 1/1-19 +2000 styrke.


 

Støvler

       Helt            Heltinne
 Gjenopplivelsens Støvler
 +10 livspoeng pr dag.



 Helbredets Støvler
 +15 livspoeng pr dag.



 Helbredelses Støvler
 +20 livspoeng pr dag.



 Leiesoldatens Støvler
 +25% økning på hærens grunnhastighet på avstander over 20 felt.



 Krigerens Støvler
 +50% økning på hærens grunnhastighet på avstander over 20 felt.



 Archons Støvler
 +75% økning på hærens grunnhastighet på avstander over 20 felt.



 Små Sporer
 +3 felt pr time på en x1 server (+6 felt pr time på en x3 server).



 Sporer
 +4 felt pr time på en x1 server (+8 felt pr time på en x3 server).



 Onde sporer
 +5 felt pr time på en x1 server (+10 felt pr time på en x3 server).




Hester

Helt/Heltinne
 Vallak
 Hastigheten for Helten økes til 14 felt pr time på en x1 server (til 28 felt pr time på en x3 server).



 Fullblods
 Hastigheten for Helten økes til 17 felt pr time på en x1 server (til 34 felt pr time på en x3 server).



 Krigshest
 Hastigheten for Helten økes til 20 felt pr time på en x1 server (til 40 felt pr time på en x3 server).



MERK:
- Økningen i hastighet gjelder Helten, ikke tropper som reiser sammen med Helten. 
- Gallere: +5 felt pr time på en x1 server (+10 felt pr time på en x3 server) hvis han er til hest.

 

Forbruksgjenstander 

Helt/Heltinne
 Salve
 Regenerer helsepoengene til helten øyeblikkelig. Antall salver som brukes bestemmer hvor mange helsepoeng som blir regenerert (max 100%) Virker bare når helten er utstyrt med dem.
Denne gjenstanden kan stables.


 Skriftrull
 Får effekt ved bruk og gir en vis mengde erfaring.
 Denne gjenstanden kan stables. 


 Bøtte
 Gjenoppliver helten din gratis én gang. Hvis Helten er i live kan du ikke bruke bøtten. Får effekt ved bruk.

Der er en nedkjølingsperiode etter bruk av en bøtte. Det betyr at man kun kan bruke en bøtte 1 gang på 24 timer på spillverdener med 1x og 2x hastighet og 1 gang på 12 timer på spillverdener med 3x og 5x hastighet.



 Lovtavle
Hever lojaliteten i hjembyen til helten med 1% for hver tavle, til et maksimum på 125%. Virker bare når helten er utstyrt med den.
 Denne gjenstanden kan stables.


 Visdomsbok
 Nullstiller alle erfaringspoeng og setter opp på nytt. Gir effekt når den tas på.



 Kunstverk
 Hvis du gir den til innbyggerne dine, starter de spontant en fest, uten at det er behov for rådhus eller tid.
 Denne gjenstanden kan stables.

På servere som startet etter 1/1-19, er der en nedkjølingsperiode etter bruk av et kunstverk. Det betyr at man kun kan bruke et kunstverk 1 gang på 24 timer på spillverdener med 1x og 2x hastighet og 1 gang på 12 timer på spillverdener med 3x og 5x hastighet.

I tillegg vil det ikke droppes kunstverk for en spiller de første 14 dagene etter aktivering av kontoen. Denne tiden avhenger av spillverdenens hastighet, og vil være kortere på en spillverden med høyere hastighet.



 Liten bandasje
 Skader etter kamp reduseres direkte etter en kamp, dersom de ligger i bagen helten bærer med seg.
 Disse små bandasjene kan helbrede maksimum 25% av tapene..
 Du kan bare helbrede det antall tropper som du har bandasjer til. Helbredelsen virker på returtiden til troppene, men bruker et minimum på 24 timer.
 Denne gjenstanden kan stables.
MERK: Dette betyr at du trenger for eksempel 50 små bandasjer for å helbrede 25% av 200 tapte tropper.
Dersom du har færre små bandasjer enn tropper som skal gjenopprettes, vil samme prosent tropper av hver type enhet gjenopprettet. Hvis det fortsatt er bandasjer igjen, vil tropper gjenopprettes fra venstre mot høyre. For å snakke i tall: Hvis du angrep med 100 klubbemenn og 100 øksemenn, og mistet 60 av hver, har du muligheten til å gjenopprette 30 tropper (15 av hver). Hvis du har 20 små bandasjer, vil 10 av hver tropp bli gjenopprettet. I samme eksempel, med 21 små bandasjer, vil du få igjen 11 klubbemenn og 10 øksemenn. I tilfelle helten er utstyrt med 20 små bandasjer og du angrep med 100 sverdmenn/100 Theutates Torden, du mister 40 sverdmenn og 20 Theutates Torden, så har du muligheten til å gjenopprette 10 sverdmenn (25% av de tapte sverdmenn)/ 5 Theutates Torden (25% av de tapte TT) I dette tilfellet vil du ha igjen 5 ubrukte bandasjer.

 Bandasje
 Tap i kamp reduseres etter kampen, hvis det er bandasjer med helten .
 Disse bandasjene kan helbrede maksimalt 33% av tapene i kampen.
 Du kan kun helbrede det antall tropper som du har bandasjer til. Helbredelsen varer den samme tiden som det tar tropperne å returnere men minst 24 timer .
 Denne genstanden kan stables.
MERK: Det betyr at du eksempelvis må bruke 99 bandasjer for å gjenopplive 33% av 300 tropper.
Hvis du har færre bandasjer enn tropper vil samme prosentdel av hver troppetype bli gjenopplivet. Hvis det fortsatt er bandasjer til overs så gjenopplives troppene fra venstre mot høyre. I tall: hvis du angrep med 300 klubbemenn og 300 øksemenn, mistet 150 av hver og har 190 bandasjer – så vil 95 av hver bli gjenopplivet. I det samme eksempel men med 191 bandasjer ville du fått gjenopplivet 96 klubbemenn og 95 øksemenn.
 Bur
 Dyr i oaser kan temmes med bur og bringes tilbake til landsbyen din hvor de vil hjelpe til med å forsvare landsbyen. Ingen kamp vil finne sted, men dyr/dyrene vil blir fanget.
 Denne gjenstanden kan stables.
 Liten FAQ om bur:
Virker bur også i spilleres landsbyer, på samme måte som i oaser?
- Nei, fordi burene er kun beregnet til å bli brukt på naturtropper. Troppene i en landsby er forsvar og kan ikke fanges.
Hvordan bruker jeg bur?
- Legg burene til Helten og send ham på et angrep mot en oase.
Kjemper Helten når jeg angriper en oase sammen med andre troppetyper også og Helten har med seg bur?
- Nei. Det blir ingen kamp så lenge Helten har bur med seg.
Hvis jeg frigir dyrene i landsbyen min, får jeg igjen burene da?
- Nei.
Må jeg mate de dyrene jeg har fanget?
- Nei, de forbruker ikke korn. 


Er spørsmålet ditt besvart tilfredsstillende?

Ja   Nøytral   Nei